.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک کارشناس ورزشی در گفتگو با شمال نیوز ؛
مخالفین صالحی امیری خود موافقین مافیا در ورزش هستند!
شمال نیوز: بعضی ها در غالب دلسوزان ورزش در چند سال اخیر با فشار های مختلف به مانند خوره به جهت منافع خود به جان ورزش افتاده اند.آنها با بکار گیری فرزند ، فامیل ، دوست و ... آسیب های جدی به پیکر ورزش کشور وارد نمودند که برای ترمیم
مخالفین صالحی امیری خود موافقین مافیا در ورزش هستند!

یک کارشناس ورزشی در گفتگو با شمال نیوز اعلام داشت: مخالفین صالحی امیری خود موافقین مافیا در ورزش هستند زیرا اقدامات اولیه این سرپرست در انتصاب ها نشان از آشنایی کامل او با عمق ناکارآمدی ها در این وزارت خانه داشت و جایگاه آنان را در خطر انداخت.

رییس انجمن یکی از ورزشهای پر طرفدار کشور همچنین ادامه داد؛ بعضی ها در غالب دلسوزان ورزش در چند سال اخیر با فشار های مختلف به مانند خوره به جهت منافع خود به جان ورزش افتاده اند.آنها با بکار گیری فرزند ، فامیل ، دوست و ... آسیب های جدی به پیکر ورزش کشور وارد نمودند که برای ترمیم و از بین بردن این خیانت ها صالحی امیری راه بسیار دشواری را پس از اخذ رای اعتماد از مجلس در پیش خواهد داشت، چرا که پس از تبدیل شدن سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان فنداسیون این وزارت خانه از همان اول ساختارش آسیب پذیر چیده شد.

حال عده ای که عاقبت و جایگاه خود در ورزش را به مانند قبل نمی بینند با شیطنت و نیز تخریب صالحی امیری و نسبت دادن او به مفاسد اقتصادی قصد دارند تا با آخرین حربه های خود جلوی وزیر شدن او را بگیرند.

وی ادامه داد : البته تعداد این مافیا در راس ورزش زیاد نیستند اما متاسفانه در یک مسیر که چشم هر وزیر به آنجا دوخته است این اشخاص نفوذ و نقش دارند.

وی کوتاه کردن دست سیاسیون برای استقلال این وزارت خانه را بسیار مهم توصیف و تصریح کرد: پس از انتخاب و اخذ رای اعتماد سرپرست وزارت ورزش به عنوان وزیر همه بایستی برای شناساندن و پاکسازی مافیا در ورزش کمک کنند و در این مسیر رسانه ها می توانند نقش بسزایی را با افشای اسناد و مدارک صحیح مربوط به هر مقام و یا مسئولی که درخلع نظارتی ورزش چه خود و چه اطرافیانش سود برده اند ایفا کنند تا با افشاگری بتوان ریشه فساد در ورزش را از بین برد.

این مسئول و آگاه در ورزش کشور که خواست نامش محفوظ بماند در خاتمه یاد آور شد : وزارت ورزش و جوانان در ابتدا راه ضعیف عمل کرد و نتوانست اقتدار خود را حفظ کند و این مشکل باعث شد تا بعضی ها از این خلا سود بردند، اما با آمدن صالحی امیری وبا توجه به سوابق مدیریتی او آنها اکنون احساس خطر کرده اند که این شوک خود یک اتفاق مثبت به شمارمی آید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.